/
PRVI VISOKOBUDŽETNI VINSKI SPOT U SRBIJI
Šta povezuje Ferrari, Samsung, Durex, Ikeu, UNICEF i prokupac?
TAGOVI: hrana

Izuzetno ugledna kuća Family film, koja je radila i za brendove kao što su Samsung, Ferrari i Durex, u vinariji Despotika je u susret Danu prokupca snimila veoma ambiciozan promo film za našu autohtonu sortu.
Ko god da je bio na snimanju filma, reklame, serije ili ma kog sadržaja u sferi pokretnih slika nije ostao netaknut atmosferom koja vlada pre i posle reči „Akcija, snima se!“ i čudesnom sposobnošću ljudi sa kamerama da ulepšaju i oneobiče stvarnost. Ovo važi i za vinare, vinogradare i poklonike vina koji su imali sreće da se nedavno nađu u vinariji Despotika, gde je u susret ovogodišnjem Danu prokupca snimljen spot o našoj autohtonoj sorti.
Prokupcu, za razliku od filmskih zvezda, nije bila potrebna šminka niti ikakav poseban tretman – ekipa producentske kuće Family film u centar spota stavila je jednostavnu lepotu prokupca u veličanstvenom okruženju zrelih vinograda koji su bili preplavljeni kamerama, kranovima, reflektorima, glumcima, šminkerima, u produkciji kakvu srpska vinska industrija do sada nije videla. Despotika je trpela – ili, bolje reći, gospodski ugostila – autore spota koji će biti okosnica promotivne kampanje ovogodišnjeg Dana prokupca. Iza cele priče, kao i ranijee, stoji Wine Identity, inicijativa koja organizuje i ovogodišnje obeležavanja Dana prokupca, uz pomoć USAID-ovog programa za podršku poljoprivredi.

Filmska kompanija koja je radila za brendove i kuće kao što su Samsung, Apple, Kia, Ferrari, Mahindra, Durex i Unicef dovela je na set u Šumadiji više od 40 ljudi, na čelu sa režiserom i scenaristom Miroslavom Šokčićem i čuvenim Igorom Vukovićem kao direktorom fotografije. Njima je pripao jedan od težih zadataka u kinematografiji, što zna svako ko je ikada pokušao da fotografiše bilje: nije lako predstaviti živahne teksture ploda, niti na originalan način dočarati miris zemlje i igru Sunca i vode.
Kako kaže autor prvog visokobudžetnog vinskog spota u Srbiji, u traganju za pravim uglovima i kadrovima pomoglo je i vino od prokupca:
- Za nas je ovo bilo veoma zahtevno, jer za kratko vreme trebalo preneti svu emociju, priču o teroaru, tracdiciji, karakteru prokupca i njegovom mestu na svetskoj vinskoj mapi. Bilo je naporno, ali uspeli smo da u nekoliko dana završimo kompletan posao. Ekipa je bila sjajna i nadam se da će naš zajednički rad pomoći vinarima i doprineti stavljanju prokupca na mesko koje mu pripada. Meni je najviše prijalo što sam tokom snimanja dobio priliku da probam sjajna vina od prokupca - rekao je Šokčić.
Ambiciozan spot počeće da se „vrti“ za par nedelja, a autori obećavaju i posebno iznenađenje – poznate aktere iz vinskog sveta koji su tokom snimanja stali rame uz rame sa profesionalnim glumcima. Neka imena ovih ljudi za sada ostanu tajna!

Ko god da je bio na snimanju filma, reklame, serije ili ma kog sadržaja u sferi pokretnih slika nije ostao netaknut atmosferom koja vlada pre i posle reči „Akcija, snima se!“ i čudesnom sposobnošću ljudi sa kamerama da ulepšaju i oneobiče stvarnost. Ovo važi i za vinare, vinogradare i poklonike vina koji su imali sreće da se nedavno nađu u vinariji Despotika, gde je u susret ovogodišnjem Danu prokupca snimljen spot o našoj autohtonoj sorti.
Prokupcu, za razliku od filmskih zvezda, nije bila potrebna šminka niti ikakav poseban tretman – ekipa producentske kuće Family film u centar spota stavila je jednostavnu lepotu prokupca u veličanstvenom okruženju zrelih vinograda koji su bili preplavljeni kamerama, kranovima, reflektorima, glumcima, šminkerima, u produkciji kakvu srpska vinska industrija do sada nije videla. Despotika je trpela – ili, bolje reći, gospodski ugostila – autore spota koji će biti okosnica promotivne kampanje ovogodišnjeg Dana prokupca. Iza cele priče, kao i ranijee, stoji Wine Identity, inicijativa koja organizuje i ovogodišnje obeležavanja Dana prokupca, uz pomoć USAID-ovog programa za podršku poljoprivredi.

Filmska kompanija koja je radila za brendove i kuće kao što su Samsung, Apple, Kia, Ferrari, Mahindra, Durex i Unicef dovela je na set u Šumadiji više od 40 ljudi, na čelu sa režiserom i scenaristom Miroslavom Šokčićem i čuvenim Igorom Vukovićem kao direktorom fotografije. Njima je pripao jedan od težih zadataka u kinematografiji, što zna svako ko je ikada pokušao da fotografiše bilje: nije lako predstaviti živahne teksture ploda, niti na originalan način dočarati miris zemlje i igru Sunca i vode.
Kako kaže autor prvog visokobudžetnog vinskog spota u Srbiji, u traganju za pravim uglovima i kadrovima pomoglo je i vino od prokupca:
- Za nas je ovo bilo veoma zahtevno, jer za kratko vreme trebalo preneti svu emociju, priču o teroaru, tracdiciji, karakteru prokupca i njegovom mestu na svetskoj vinskoj mapi. Bilo je naporno, ali uspeli smo da u nekoliko dana završimo kompletan posao. Ekipa je bila sjajna i nadam se da će naš zajednički rad pomoći vinarima i doprineti stavljanju prokupca na mesko koje mu pripada. Meni je najviše prijalo što sam tokom snimanja dobio priliku da probam sjajna vina od prokupca - rekao je Šokčić.
Ambiciozan spot počeće da se „vrti“ za par nedelja, a autori obećavaju i posebno iznenađenje – poznate aktere iz vinskog sveta koji su tokom snimanja stali rame uz rame sa profesionalnim glumcima. Neka imena ovih ljudi za sada ostanu tajna!

TAGOVI: hrana
Vino & Fino je magazin koji se bavi vinom, vinskom i gastronomskom kulturom u Srbiji i regionu. Postoji od 2011. godine, štampa se u 11 000 primeraka i distribuira besplatno restoranima, vinotekama, hotelima, kafićima i vinarima u Srbiji, BiH i Crnoj Gori, menadžerima i direktorima većih kompanija, kao i ljubiteljima vina i finih stvari. Magazin okuplja vinske stručnjake iz Srbije i regiona, uz značajnu saradnju sa nekim od najvećih svetskih imena iz oblasti vinske kulture i gastronomije.
🡅








.webp)
(2).webp)