Martini je lansirao vermut bez alkohola

Novo piće namenjeno je mladim ljudima koji, kako pokazuju istraživanja, u sve većoj meri izbegavaju alkohol kao deo noćnog provoda, ali su u stalnoj potrazi za zanimljivim ukusima

martini je lansirao vermut bez alkohola
Čuveni Martinijev vermut, jedan od najpoznatijih aperitiva na svetu, od sada se pravi i u verziji bez alkohola! Kako kažu u kompaniji Martini, bezalkoholni martini pravi se od sastojaka istog kvaliteta kao i klasični, uz korišćenje najkvalitetnijih biljaka iz ekološki održivog uzgoja.

Dva nova pića u Martinijevom portfoliju su Non-Alcoholic Vibrante, koji se pravi sa dodatkom italijanskog bergamota, i Non-Alcoholic Floerale, koji je, kažu u kompaniji Martini, "inspirisan delikatnom slašću rimske kamilice koja stvara jedinstveno herbalno iskustvo".

Ova dva pića biće dostupna na tržištu u toku ovog meseca, a kompanija Martini ušla je u ozbiljnu kampanju za promociju bezalkoholnog martinija. Bepe Muso, vođa tima koji je stvorio ova dva pića, kaže da je rad na njihovom stvaranju bio mukotrpan.

- Birali smo samo najbolje sastojke - vina i bilje. Pažljivo smo odstranili vino iz alkohola pre dodavanja biljnih sastojaka kako bismo sačuvali autentični miris i ukus. Rezultat je prepoznatljivi ukus Martini vermuta, samo bez alkohola - rekao je.

Novi projekat je deo odgovora na aktuelni bezalkoholni trend kod mlađih ljudi, naročito onih od 18-24 godine koji tragaju za novim ukusima ali nerado konzumiraju alkohol. Najvažnijia ciljna publika su mladi u Velikoj Britaniji, među kojima čak 31% izbegava alkohol, a sličan trend primećuje se u nešto manjoj meri i u drugim demografskim grupama, i počinje da jača i u ostatku sveta.

Grupa Bakardi, u čijem sastavu je i kompanija Martini, prošle godine je lansirala i penušavo bezalkoholno vino koje je razvijano dve godine i koje nije pravljeno tako što je alkohol uklonjen iz vina, već je, pomoću kombinacije konzervanasa i čuvanja na niskoj temperaturi, potpuno izbegnuta alkoholna fermentacija mošta. Ovo piće, po imenu Martini 0.0 Dolce reklamirano je kao alternativa za proseko, a kritičari kažu da ukupan rezultat nije loš - piće, kažu, ima prijatne arome citrusa, grožđa i krušaka.
Vino & Fino je magazin koji se bavi vinom, vinskom i gastronomskom kulturom u Srbiji i regionu. Postoji od 2011. godine, štampa se u 11 000 primeraka i distribuira besplatno restoranima, vinotekama, hotelima, kafićima i vinarima u Srbiji, BiH i Crnoj Gori, menadžerima i direktorima većih kompanija, kao i ljubiteljima vina i finih stvari. Magazin okuplja vinske stručnjake iz Srbije i regiona, uz značajnu saradnju sa nekim od najvećih svetskih imena iz oblasti vinske kulture i gastronomije.
🡅
×