/
DODELJEN GRAND PRIX KOMPANIJI MLEKOPRODUKT
Veliko priznanje stiglo je za kampanju uvođenja Ile de France sireva na srpsko tržište
TAGOVI: restoran

Grand Prix u kategoriji inovativnih poslovnih rešenja, na takmičenju u organizaciji Francusko - srpske privredne komore, osvojila je kompanija Mlekoprodukt i to za kampanju uvođenja finih francuskih sireva Ile de France na srpsko tržište.
- Uvođenje francuskih sireva na naše tržište predstavlja izazov za Mlekoprodukt jer srpski potrošač nema formiranu naviku da konzumira francuske sireve. Na srpskom tržištu broj sireva je prilično ograničen i mogu se naći uglavnom sveži, topljeni ili polutvrdi sirevi - ističe Bojana Momčilov, menadžer komunikacija u Mlekoproduktu.
- Uvezli smo bri, kamamber, kremasti koziji kozji sir i bri sa plavim plesnima, ali smo paraleno pokušali da potrošačima približimo francusku gastronomsku kulturu i edukujemo ih o upotrebi i konzumaciji delikatesnih sireva. Ideja je više nego uspela, potrošači su sjajno odreagovali i prihvatili proizvode, tako da sada već planiramo i sledeće korake - istakla je ona i dodala:
- Priznanje koje smo dobili od Francusko - srpske privredne komore mnogo nam znači, jer potvrđuje da smo povukli pravi potez na tržištu.
Mlekoprodukt je u cilju promocije kulture francuskih sireva u proteklom periodu organizovao niz aktivnosti, poput degustacija na mestima prodaje, nastavnih i zabavnih programa za najmlađe, degustacije jela pripremljenih na bazi francuskih sireva... U kompaniji ističu da su posebno ponosni što su za program promocija uspeli u Srbiju da dovedu i Rolana Bartelemija, najvećeg svetskog stručnjaka za sir, koji je na nizu događaja javnosti predstavio tajne francuskih delikatesa. U okviru promocija organizovani su i događaji na kojima su Ile de France sirevi sa vinima uparivali domaći vinski autoriteti poput Igora Lukovića.
Grand Prix za inovativno poslovno rešenje Mlekoproduktu je uručio predsednik Francusko-srpske privredne komore, Dragoljub Damljanović, na večeri koja je održana u utorak 17. aprila, uz prisustvo Ambasadora Francuske, Nj.E. Frederika Mondolinija, diplomatskog kora, uglednih privrednika i predstavnika francuskih kompanija u Srbiji. Iste večeri, Grand Prix nagrade dodeljene su i kompaniji Total u kategoriji društveno odgovornog poslovanja, kaoi Adria media Grupi za medijsku kampanju Stop nasilju.
Dobitnici Grand Prix nagrada kandidovali su se za učešće na konkursu za međunarodni trofej koji dodeljuje Udruženje francuskih privrednih komora u inostranstvu, na Gala večeri u junu u Parizu.
- Uvođenje francuskih sireva na naše tržište predstavlja izazov za Mlekoprodukt jer srpski potrošač nema formiranu naviku da konzumira francuske sireve. Na srpskom tržištu broj sireva je prilično ograničen i mogu se naći uglavnom sveži, topljeni ili polutvrdi sirevi - ističe Bojana Momčilov, menadžer komunikacija u Mlekoproduktu.
- Uvezli smo bri, kamamber, kremasti koziji kozji sir i bri sa plavim plesnima, ali smo paraleno pokušali da potrošačima približimo francusku gastronomsku kulturu i edukujemo ih o upotrebi i konzumaciji delikatesnih sireva. Ideja je više nego uspela, potrošači su sjajno odreagovali i prihvatili proizvode, tako da sada već planiramo i sledeće korake - istakla je ona i dodala:
- Priznanje koje smo dobili od Francusko - srpske privredne komore mnogo nam znači, jer potvrđuje da smo povukli pravi potez na tržištu.
Mlekoprodukt je u cilju promocije kulture francuskih sireva u proteklom periodu organizovao niz aktivnosti, poput degustacija na mestima prodaje, nastavnih i zabavnih programa za najmlađe, degustacije jela pripremljenih na bazi francuskih sireva... U kompaniji ističu da su posebno ponosni što su za program promocija uspeli u Srbiju da dovedu i Rolana Bartelemija, najvećeg svetskog stručnjaka za sir, koji je na nizu događaja javnosti predstavio tajne francuskih delikatesa. U okviru promocija organizovani su i događaji na kojima su Ile de France sirevi sa vinima uparivali domaći vinski autoriteti poput Igora Lukovića.
Grand Prix za inovativno poslovno rešenje Mlekoproduktu je uručio predsednik Francusko-srpske privredne komore, Dragoljub Damljanović, na večeri koja je održana u utorak 17. aprila, uz prisustvo Ambasadora Francuske, Nj.E. Frederika Mondolinija, diplomatskog kora, uglednih privrednika i predstavnika francuskih kompanija u Srbiji. Iste večeri, Grand Prix nagrade dodeljene su i kompaniji Total u kategoriji društveno odgovornog poslovanja, kaoi Adria media Grupi za medijsku kampanju Stop nasilju.
Dobitnici Grand Prix nagrada kandidovali su se za učešće na konkursu za međunarodni trofej koji dodeljuje Udruženje francuskih privrednih komora u inostranstvu, na Gala večeri u junu u Parizu.
TAGOVI: restoran
Vino & Fino je magazin koji se bavi vinom, vinskom i gastronomskom kulturom u Srbiji i regionu. Postoji od 2011. godine, štampa se u 11 000 primeraka i distribuira besplatno restoranima, vinotekama, hotelima, kafićima i vinarima u Srbiji, BiH i Crnoj Gori, menadžerima i direktorima većih kompanija, kao i ljubiteljima vina i finih stvari. Magazin okuplja vinske stručnjake iz Srbije i regiona, uz značajnu saradnju sa nekim od najvećih svetskih imena iz oblasti vinske kulture i gastronomije.
🡅








.webp)
(2).webp)