/
Akcija Metroa obradovala beogradske mališane
Crédit Agricole Banka Srbija i METRO priredili su u Sava Centru humanitarni projekat pod nazivom ,,Novogodišnja kvizovizija’’, namenjen deci slabijeg materijalnog položaja

Crédit Agricole Banka Srbija i METRO, u saradnji sa Gradom Beogradom i Bankom hrane, organizovali su u Sava Centru humanitarni projekat i predstavu pod nazivom ,,Novogodišnja kvizovizija’’, namenjene deci iz beogradskih vrtića slabijeg materijalnog položaja. Hiljadu mališana uživalo je u prazničnom druženju sa vilama Katom, Ružanom i patuljkom Džonijem, a nakon toga im je Deda Mraz podelio poklon-paketiće, koje su za njih pripremili organizatori ovog projekta.
Ovom prilikom direktor METRO Cash & Carry, Andre Rinencland izjavio je:
- Svesni smo da se sva društva na globalnom nivou susreću sa značajnim izazovima, ali svako može da napravi pozitivne promene i poboljša opštu situaciju. Našim angažmanom želimo da postavimo određenu vrednost koja bi bila odgovor na različite društvene izazove, u ovom slučaju pomoć deci iz porodica slabijeg materijalnog položaja. Zbog toga smo ponosni što smo deo projekta „Novogodišnja kutija“ i što smo sa našim partnerima podelili poklon-paketiće brojnim mališanima i doprineli njihovoj radosti uoči predstojećih praznika.
Vesela, zabavna ali i edukativna predstava održana je u sklopu tradicionalnog humanitarnog projekta ,,Novogodišnja kutija’’, koji kompanije METRO i Crédit Agricole Banka sprovode u saradnji sa Gradom Beogradom i Bankom hrane, već punih 10 godina. Projekat je osmišljen kao podrška porodicama osetljivog materijalnog stanja, a pre svega unapređenju kvaliteta života dece u njima.
Ovom prilikom direktor METRO Cash & Carry, Andre Rinencland izjavio je:
- Svesni smo da se sva društva na globalnom nivou susreću sa značajnim izazovima, ali svako može da napravi pozitivne promene i poboljša opštu situaciju. Našim angažmanom želimo da postavimo određenu vrednost koja bi bila odgovor na različite društvene izazove, u ovom slučaju pomoć deci iz porodica slabijeg materijalnog položaja. Zbog toga smo ponosni što smo deo projekta „Novogodišnja kutija“ i što smo sa našim partnerima podelili poklon-paketiće brojnim mališanima i doprineli njihovoj radosti uoči predstojećih praznika.
Vesela, zabavna ali i edukativna predstava održana je u sklopu tradicionalnog humanitarnog projekta ,,Novogodišnja kutija’’, koji kompanije METRO i Crédit Agricole Banka sprovode u saradnji sa Gradom Beogradom i Bankom hrane, već punih 10 godina. Projekat je osmišljen kao podrška porodicama osetljivog materijalnog stanja, a pre svega unapređenju kvaliteta života dece u njima.
Vino & Fino je magazin koji se bavi vinom, vinskom i gastronomskom kulturom u Srbiji i regionu. Postoji od 2011. godine, štampa se u 11 000 primeraka i distribuira besplatno restoranima, vinotekama, hotelima, kafićima i vinarima u Srbiji, BiH i Crnoj Gori, menadžerima i direktorima većih kompanija, kao i ljubiteljima vina i finih stvari. Magazin okuplja vinske stručnjake iz Srbije i regiona, uz značajnu saradnju sa nekim od najvećih svetskih imena iz oblasti vinske kulture i gastronomije.
🡅
.webp)
(2).webp)







